Vozidlo UAZ Hunter je jedním z posledních pravověrných off-roadů na evropském trhu – má totiž žebřinový rám, dvě tuhé nápravy a karoserii s převládajícím podílem železa. Dosud se prodával pod kódovým označením 3151, ovšem letos přišlo přeznačení na 2924, změnu kategorie z M1G na N1G a nové možnosti továrních doplňků.
UAZ 2924 jde objednat s dvěma typy převodovek, a to čínským BAIC a osvědčeným Hyundai Dymos. Vůz dále dostal možnosti v podobě objednání vyhřívaných sedadel, zadní uzávěrky diferenciálu, přídavné zpátečky nebo systému nouzového volání ERA-Glonass. V nabídce budou také limitované edice, například Expedition. Všechny verze také dostaly systém ABS.
Pod kapotou pracuje stále osvědčený čtyřválec ZMZ 409060 s vícebodovým vstřikováním a výkonem 136 koní. Všechny dříve mechanicky ovládané komponenty jsou i nadále ovládány ručně, tudíž se zachovala pověstná odolnost a spolehlivost.