Hlavním vodítkem je nový design přední části automobilu s halogenovými světlomety. Plastová maska chladiče lícuje s černým předním nárazníkem, splývajícím s lemy blatníků. Pod kapotou se nachází osvědčený benzínový motor ZMZ 2.7 litru s výkonem 136 koní, ale brzy přijde i nová pohonná jednotka, která slibuje výkon až 150 koní. Vozidlo bude mít užitečné zatížení 1500 kg a celkovou hmotnost 3500 kg. K dispozici bude také poprvé pohon pouze zadní nápravy 4x2 nebo tradiční připojitelný pohon 4x4. Nákladový prostor verze Singlecab nabídne ložnou plochu 3089 x 1870 mm. Naložíte do něj tedy čtyři Euro palety a celkový objem činí 9,24 metrů krychlových. Přepravu více osob a nákladu zajistí varianta Doublecab s pěti či šesti místy k sezení. Rozměry dvoukabiny jsou 5850 x 2315 x 2005 mm, zatímco jednokabina je delší o 90 mm. Rozměry zadního valníku 2350 x 1870 mm s objemem 7 metrů krychlových umožní transport třech Euro palet. Vůz je již nyní možné objednat i s pohonem na LPG nebo CNG.
Foto: www.zr.ru